van hot naar her - Reisverslag uit Sunyani, Ghana van Inge en Pieter Heijnen-van Jaarsveld - WaarBenJij.nu van hot naar her - Reisverslag uit Sunyani, Ghana van Inge en Pieter Heijnen-van Jaarsveld - WaarBenJij.nu

van hot naar her

Door: Inge

Blijf op de hoogte en volg Inge en Pieter

05 Oktober 2007 | Ghana, Sunyani

hoi mensen

vorig weekend was ik in Nkoranza. Deze week twee dagen naar Drobo en nu zit ik in Sunyani. Wachten tot mijn pasfotos klaar zijn en dan mijn visum verlenging regelen.
Uitgebreid verslag volgt zeer binnenkort...

per abuis staat er een verkeerd postadres vermeld in een vorig bericht.
Het is

Inge van Jaarsveld
student doctor
Holy Family Hospital
PO Box 36
Techiman
B/A region
Ghana

overigens is de post wel aangekomen. Met het goede postbus nummer gaat het hopelijk iets sneller. Gemiddeld drie weken voordat hetmij bereikt!

  • 05 Oktober 2007 - 13:28

    Maris:

    ...Van hier naar daar...
    HIER alles goed, a.s. dinsdag is mijn eerste stagedag, ik ben weer vrijgezel en de dansweek staat voor de deur, dus laat maar komen de drukte!
    DAAR inmiddels al pasfoto's en een visum weten te bemachtigen?...
    Veel liefs!

  • 05 Oktober 2007 - 13:57

    Pieter:

    Niet als eerste maar wel voor Karien.
    Ik heb net mijn prikken gehaald dus weer een stap gezet op de voorbereidingtour.
    Afgelopen maandag examen gedaan in PRINCE2 Foundation, (projectmanagement) en geslaagd (met ongeveer een 8, maar ze geven geen punten).
    Nu ben ik me aan het mooi maken voor de bruiloft van Sanneke en Joost.
    Morgenochtend is de reunie van Studie Biologie. Was de vorige keer erg gezellig, dus wie weet.

  • 05 Oktober 2007 - 16:11

    Nelly:

    Hoi Inkie,
    Ben zeer benieuwd naar je weekend in Nkoranza, heb op internet gekeken en het is in Ghana een bekende plek waar veel vrijwilligers naar toe gaan! Vanmorgen was Pieter hier op de koffie, gezellig gekletst. Karien zit al in de kerk, daar ga ik zo ook heen voor de bruiloft van Sanneke en Joost. Theo zit nog in Dusseldorf op de REHA, je weet wel, die beurs voor revalidatie etc.
    Is onze kaart nu wel/niet aangekomen?
    Hoezo, visum verlengen, is dat dan zo kort geldig? Hé, Drobo Drobo, zit een aap hoog in de boom etc. you remember, Dr. Koop? Hoe was het daar? Ben jij in het ziekenhuis geweest?
    Hier verder alles goed, tot horens, dikke kus, Nelly, ook namens Theo die net binnenkomt.

  • 06 Oktober 2007 - 21:36

    Karien:

    neej mama,
    Drobo Drobo, valt een eikel uit de boom, lijkt verdacht veel op mijn oom, Drobo Drobo!
    Maar ik ben eigenlijk ook wel benieuwd hoe het nou zit met je visum, hopelijk geen probleem...
    Ben dus benieuwd naar je uitgebreide verhalen!
    Hier waren we vanavond (en gisteravond) ook al bijna met de hele familie samen, Lotje en ik hadden weer eens Indiaas gekookt, zeer gelaagd dus! Kan jij trouwens al wat Ghanees koken?
    Dikke knuffel,
    je zussie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Inge en Pieter

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 177
Totaal aantal bezoekers 73496

Voorgaande reizen:

01 Januari 2020 - 01 Januari 2050

zeebje in Cuijk

25 Augustus 2011 - 01 April 2014

wonen en werken in Hlabisa

27 December 2009 - 16 Januari 2010

kleurig India

11 November 2008 - 14 December 2008

afwisselend Suriname

23 Augustus 2007 - 08 Januari 2008

co-schap in Techiman

01 April 2014 - 30 November -0001

wonen en werken in Barberton

Landen bezocht: