zeer zacht of kei koud - Reisverslag uit Lent, Nederland van Inge en Pieter Heijnen-van Jaarsveld - WaarBenJij.nu zeer zacht of kei koud - Reisverslag uit Lent, Nederland van Inge en Pieter Heijnen-van Jaarsveld - WaarBenJij.nu

zeer zacht of kei koud

Door: Inge

Blijf op de hoogte en volg Inge en Pieter

11 Januari 2008 | Nederland, Lent

Lieve allemaal
wij zijn weer terug in Nederland. Erwin Krol zei gisteren op het journaal dan wel dat het weer zeer zacht is, ik vind het gewoon kei koud. In Accra was het de laatste dagen boven de 30, dus alles onder de 25 is koud....!

We hebben de laatste dagen van onze vakantie doorgebracht in Atimpoku en Accra. We zijn naar de brug over de Volta gezwommen en er onderdoor en hebben heerlijke Volta garnalen gegeten. De laatste dag alles herpakt in Accra en tot onze verbazing waren onze tassen niet overvol. Nog even langs de cultural market dan maar om nog wat leuks te kopen. Helaas zijn de prijzen daar zo hoog dat ik zelfs geen zin meer had om te onderhandelen. Met een keurige 38 kilo stapten wij dus in het vliegveld. En daar zaten we even: de linkermotor deed het niet! Na anderhalf uur was het probleem dan toch verholpen en gingen we op weg naar Londen. Daar hadden we nog slechts 30 minuten overstap tijd. We zijn door Heathrow gerend en kwamen als een van de laatsten het vliegtuig in. Onze bagage heeft de overstap helaas niet gehaald bleek in Amsterdam. Theo en Nelly stonden op ons te wachten en in Nijmegen hebben we samen koffie gedronken.
Een dag later werd onze bagage alsnog aan huis afgeleverd. De tassen waren open maar gelukkig zat alles er nog in. We hebben inmiddels uitgepakt en de eerste was hangt te drogen. Pieter is donderdag alweer gaan werken.
Ik heb nog een beetje vakantie. Theo had mijn verslag op oudejaarsdag ingeleverd op de universiteit. Nog wat studeren de komende dagen en dan dinsdag middag mijn mondeling....

• 11 Januari 2008 - 10:32

Leonie:

Welkom terug! Ik vind het ook gewoon koud hoor! ;)
    Wat snel al je mondeling! Succes zou ik zeggen!
    Liefs Leonie

• 11 Januari 2008 - 10:45

Thea Van Hest:

Hoi Inge en Pieter.
    Welkom thuis in ons koude landje. Dat eigenlijk wel meevalt, die kou. Succes Inge met je mondeling.
    Groetjes Thea

• 11 Januari 2008 - 11:14

Myrthe:

Welkom terug in Nederland. Heel veel succes met je mondeling; dat zal vast helemaal goed komen!

Groetjes, Myrthe

• 11 Januari 2008 - 11:23

Maris:

Mondiaal ben je al, dus dat mondeling zal ook wel goedkomen! Succes met alles, geniet eerst nog maar even na van dit avontuur!
    Liefs Maris

• 11 Januari 2008 - 11:40

Frank Van Hest:

Goed te horen dat jullie veilig zijn teruggekomen. Met een extra trui is het aleweer een beetje warmer :P ;)

Greetz,

Frank

• 11 Januari 2008 - 17:57

Ine:

betekent het dat je dinsdag al dokter gaat worden? Ik duim de hele dag hoor.En welkom.

• 11 Januari 2008 - 23:02

Els:

Hoi allebei
    Welkom weer op ned.bodem.Dat is even wennen,weer werken voor pieter???
    Inge succes dinsdagmiddag,zal aan je denken!!!en ik hoop je gauw weer te zien.groetjes els

• 12 Januari 2008 - 14:59

Susanne:

Ha saampjes!

Weer thuis....en alles is hier weer zo gewoon! Welkom thuis en succes dinsdag!

• 12 Januari 2008 - 20:47

Lian:

Welkom thuis en succes met je laatste??? loodjes.

• 14 Januari 2008 - 13:33

Janne:

Hee iInge,

welkom thuis he....Heel veel succes met je mondeling!
    En als je je verhalen kwijt wil, de thee staat nog altijd klaar op de molenstraat!

Liefs Janne