kindergeneeskunde voltooid - Reisverslag uit Lent, Nederland van Inge en Pieter Heijnen-van Jaarsveld - WaarBenJij.nu kindergeneeskunde voltooid - Reisverslag uit Lent, Nederland van Inge en Pieter Heijnen-van Jaarsveld - WaarBenJij.nu

kindergeneeskunde voltooid

Door: Inge

Blijf op de hoogte en volg Inge en Pieter

06 November 2008 | Nederland, Lent

Lieve allemaal
al veel te lang was er een stilte... tijd voor een nieuw bericht.
Na mijn afstuderen is het supersnel gegaan. Na de pasen kon ik beginnen met mijn eerste baan: als tropenarts in opleiding op de afdeling Kindergeneeskunde te Apeldoorn. Inmiddels zijn we alweer zeven en halve maand verder en heb ik afscheid genomen van de collegas in Apeldoorn. Een leerzame en leuke stage. Ik ben niet meer bang om met kinderen om te gaan- hoe klein dan ook. De kleinste was te vroeg geboren met 29 weken, de grootste 18. Zeer diverse problematiek; prematuur, dysmatuur, asfyxie, hyperbilirubinaemie, huilbaby, asthma, blwi, appendicitis, lymfadenitis colli, om maar wat medische termen te gebruiken.

En nu... vakantie. We gaan naar Suriname. Alwaar kennissen voor twee jaar wonen: de kaas en pepernoten voor hen zijn ingepakt. We hebben nog geen duidelijke plannen maar zien wel wat voor leuks er te beleven valt. Het weer is in ieder geval beter: 32 graden!
Ik zal proberen jullie op de hoogte te houden en anders volgt een verslag na terugkomst.

• 06 November 2008 - 17:31

Nelly En Theo:

Fijne vakantie, ook voor Pieter en kom veilig en gezond weer terug, dan kunnen we samen Sinterklaas vieren!

• 06 November 2008 - 17:32

Susanne:

Veel plezier daar!

• 06 November 2008 - 21:01

Ine:

welkom in het surinaams ben ik even vergeten! Ga maar met volle teugen genieten van het warme land en de blije mensen.

• 06 November 2008 - 21:54

Els:

als het goed is lig je nu in bed want morgen is het vroeg dag!!!!Een hele fijne tijd in Suriname en leuk om je vandaag nog even gezien te hebben. Is Pieter al terug van volleybal?(grapje)

• 07 November 2008 - 12:49

Leonie:

Veel plezier! Suriname is een prachtig land!

• 09 November 2008 - 15:23

Lian:

Hoi Inge en Pieter, geniet van weer een heel ander werelddeel. Rust goed uit zodat je straks een goede chirurgstage kan gaan lopen!!!