Einde en begin - Reisverslag uit New Delhi, India van Inge en Pieter Heijnen-van Jaarsveld - WaarBenJij.nu Einde en begin - Reisverslag uit New Delhi, India van Inge en Pieter Heijnen-van Jaarsveld - WaarBenJij.nu

Einde en begin

Door: Inge

Blijf op de hoogte en volg Inge en Pieter

28 December 2009 | India, New Delhi

Lieve allemaal,
de laatste keer dat jullie via deze weg iets van mij/ons vernomen moest ik nog beginnen met mijn jaar chirurgie. Eerste kerstdag was alweer mijn laatste dag als TAGIo chirurgie in Ede. Voordat ik weer met iets anders begin tijd voor vakantie. We hebben gekozen voor India.Een beetje in de voetsporen van al die andere Jaarsveldjes. Voor mij de tweede keer (eerder in 1990) voor Pieter de eerste.
We zijn derde kerstdag door Theo en NElly naar Dusseldorf gebracht en vanaf daar naar Dubai gevlogen. Het was spitsuur in Dubai om 1 uur s nachts dus we konden niet landen bij een gate. Met bussen werden we naar het vliegveld gebracht. Na twee urr ging de reis verder, alweer met de Emirates naar India. Helaas konden we in het donker niets zien van die beroemde palmeilanden...
Vanochtend vroeg zijn we veilig geland in Chennai. Na een lange rij voor mexicaanse griep controle en douane dan echt in India. MEt een prepaid taxi zijn we in Egmore gekomen bij ons hotel. Het is warm, druk en het verkeer chaotisch. Eigenlijk niet eens heel anders dan in Afrika!
Zpjuist ons eerste rondje gewande4ld, pinnen, water kopen en gelijk maar even mailen. Vandaag doen we rustig aan; na een brakke nacht. Morgen gaat de reis verder, we worden als het goed is opgehaald door een auto met chauffeur. We gaan reizen door zuid India om straks vanaf Bengalore weer terug te vliegen.
We proberen jullie op de hoogte te houden en te laten meegenieten op deze manier.
Mochten we voor die tijd geen internet meer vinden: we wensen iedereen een kleurig 2010 toe.
Inge en Pieter

• 28 December 2009 - 07:57

Steven:

Jullie ook een heel goed 2010!
    En veel plezier in India: klinkt erg leuk en boeiend.

• 28 December 2009 - 11:26

Karien:

heej wereld-reizigers,
    tja, jij vergelijkt india met Afrika, ik zou juist eerder een ander land met India vergelijken :D
    Gelukkig maar dat de reis allemaal goed is verlopen, en nu lekker gaan genieten van alle Indiaase geuren, kleuren en geluiden, en warmte!
    xxx je bijna jarige zusje

• 28 December 2009 - 13:18

Vera En Sander:

Hee lieverds,
    Fijn dat jullie veilig zijn aangekomen! We houden jullie in de gaten en hopelijk genieten jullie volop! Al een eerste chai gehad?? Liefs en tot in 2010 (of toch nog een berichtje eerder..zou leuk zijn!) Groetjes Veer en San

• 28 December 2009 - 13:29

Theo En Nelly:

Lekker he rondlopen rond Egmore Station in warm Chennai. Echt India, je kunt er uren kijken en rondlopen. Het maakt ons wel jaloers. Wij zijn heelhuids in Nederland aangekomen. Wij hebben ook al contact gehad met de garage en morgen is er meer nieuws want dan kunnen wij hem brengen, hier is het 8 graden, maar uiteraard niet zoals bij jullie 28..... Zweterig maar geniet van mooi India. Tot het volgende bericht.

• 28 December 2009 - 16:05

Ine:

heerlijk, ik ben ook jaloers! genieten maar en hoe zal het jaar uigeluid worden?

• 28 December 2009 - 20:46

Lian:

Geniet ervan! Fijne jaarwisseling in warm en druk India!

• 28 December 2009 - 22:19

Nel En Frans:

Fijn te horen dat de reis goed verlopen is. We hadden het vertrek in Dusseldorf in de gaten gehouden. Eerst om 15.10 kwam de mededeling dat jullie vliegtuig vertrokken was.
    Dubai gaf toen de melding van een verwachte aankomst om 23.55 uur.

Dus als we deze week niets meer horen: een heel goed uiteinde en een fantastisch Nieuwjaar.

• 28 December 2009 - 23:16

Els:

Wauw,wat vertrouwd weer jullie reisverslag! Wens jullie een hele fijne tijd en een prettige jaarwisseling.Lieve groetjes els van oudheusden

• 29 December 2009 - 12:49

Merel:

Wat klinkt dat allemaal prachtig! Ik ga jullie lekker volgen en verheug me al op de foto's :D
    Geniet ervan!