we gaan....! - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Inge en Pieter Heijnen-van Jaarsveld - WaarBenJij.nu we gaan....! - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Inge en Pieter Heijnen-van Jaarsveld - WaarBenJij.nu

we gaan....!

Door: Inge

Blijf op de hoogte en volg Inge en Pieter

11 Augustus 2011 | Nederland, Nijmegen

Hallo allemaal

vandaag een half jaar geleden, op de prachtige datum 11-02-2011 zijn wij getrouwd. Ongelooflijk dat het alweer zolang geleden is, het lijkt gisteren! We kijken nog steeds met veel plezier en goede herinneringen terug op die dag.

Maandagochtend heb ik Pieter enigzins verrast door hard te juichen: ik kreeg over de mail eindelijk mijn Zuid-Afrikaanse artsenregistratie binnen. Het laatste document dat we nog nodig hadden voor het aanvragen van een visum en werkvergunning. We hebben 's avonds een fles champagne opengetrokken om het te vieren.

Dinsdag sloeg de feeststemming (kortdurend) even om. Al vroeg op pad richting Den Haag naar de ambassade. Maar toen we daar aankwamen zat de poort dicht en hing er een briefje op de deur: closed because of women's day. Vijf uur treinen voor een Haagse kopje koffie, dat was niet volgens de planning.

Woensdag opnieuw naar Den Haag, deze keer met de auto. Gelukkig stond de poort open... we werden vlot geholpen en het hele pakket papieren is in ontvangst genomen. We kregen te horen dat wij het visum al eind volgende week mogen ophalen. Eerder dan wij hadden gehoopt of verwacht.
En dus hebben we eenmaal thuis ook maar meteen een vlucht geboekt.
We gaan echt! En al over twee weken, donderdag de 25e stappen we op het vliegtuig om de 26e aan te komen in Durban.

Liefs, Inge en Pieter

• 11 Augustus 2011 - 15:21

Hallo Uit Shanghai:

Hallo Inge en Pieter,

Erg leuk om te horen dat jullie gaan vertrekken. Helaas kon ik niet in Nederland zijn tijdens de bruiloft. Maar ik kom graag naar Zuid-Afrika....:).

Succes met de laatste voorbereidingen,

Groetjes uit China,

Maggie, Kendric, Richard

• 11 Augustus 2011 - 15:40

Wendy:

Wow, gefeliciteerd en dan al zo gauw richting ZA!! Ook nog gefeliciteerd met jullie huwelijk...wist ik helemaal niet Pieter, maar natuurlijk harstikke gaaf!! Ik hoop dat jullie een hele mooie tijd tegemoet gaan!!
    Mag julle dit baie geniet in Suid-Afrika, dis 'n pragtige land en pas julle self mooi op!!
    Even een voorproefje... ;-)

Groetjes,
    Wendy

• 11 Augustus 2011 - 18:36

Vera:

Yeah! It's official... met vertrekdata en tickets op zak is het nu alleen nog wachten op het visum... Het aftellen begint, nog maar twee weekjes 'natste zomer' in Nederland.. Wie weet welk weer ZuidAfrika jullie zal brengen!
    Veel voorpret gewenst! liefs Veer

• 11 Augustus 2011 - 18:42

Els:

Super!!!!!Wat een goed bericht nu!!!
    Succes nog met de laatste voorbereidingen en geniet nog maar even van de zomerse herfst hier,veel groeten
    els van oudheusden

• 11 Augustus 2011 - 19:37

Dymph Rosenberg:

Hoi Pieter en Inge,

Nou eindelijk dan!!! Nu lijkt het er toch echt van te komen. Heel veel succes en geluk!!

groetjes, Dymph

• 11 Augustus 2011 - 20:24

Lian:

Super!!!! Proficiat!

• 12 Augustus 2011 - 00:16

Feija & Alex:

Wat geweldig goed nieuws zeg! 't kan nu eindelijk echt beginnen. Van harte gefeliciteerd.

Ben benieuwd naar jullie belevenissen in ZA.

• 12 Augustus 2011 - 06:08

Dorien:

Nou dat is nog eens goed nieuws. Ik kan me voorstellen dat als je dit graag wilt, en je moet wachten is elke dag er een te veel. Maar je had in Den Haag wel meer kunnen doen dan koffie drinken hoor, het is een heel leuke stad. Maar daar kwamen jullie niet voor natuurlijk. Veel voorpret tot de 25 ste, groetjes Dorien Texel

• 12 Augustus 2011 - 08:48

Ine:

geweldig

• 12 Augustus 2011 - 10:16

René En Françoise:

hoi

even wennen en zoeken met deze media om uit te vinden hoe we moeten reageren, maar ik heb het gevonden. Autodidact.
    we zijn erg blij voor jullie dat het grote avontuur nu eindelijk gaat beginnen. dit afwachten kan gewoon niet goed zijn. we hebben julie al vele malen veel succes gewenst en dat doen we uiteraard nu ook. Fare (very) well.

• 12 Augustus 2011 - 12:37

Merel:

Jeeeeeeeeeeeeeeeeeej!!!!

• 13 Augustus 2011 - 07:28

Karien:

YAY!!! super goed nieuws :) al had ik stiekem natuurlijk wel gehoopt om jullie nog op Dubai airport te zien de 29e... maar voor jullie des te beter :) geniet van jullie laatste twee weekjes op de Grevinck en succes met de laatste afrondingen!
    Dikke knuffel vanuit Padang Bai (Bali, morgen naar Lombok!)
    xxx

• 14 Augustus 2011 - 12:49

Nel En Frans:

Nu gaat het dan gebeuren. Succes met de laatste karweitjes en tot ziens op Schiphol.

• 19 Augustus 2011 - 09:03

Judith:

Haha ja dat van Womensday is een nationale feestdag in Zuid - Afrika had ik jullie ook kunnen vertellen (alhoewel de bungy gewoon open was - aaaaah!). Heel veel plezier!