Bereikbaarheid - Reisverslag uit Hlabisa, Zuid-Afrika van Inge en Pieter Heijnen-van Jaarsveld - WaarBenJij.nu Bereikbaarheid - Reisverslag uit Hlabisa, Zuid-Afrika van Inge en Pieter Heijnen-van Jaarsveld - WaarBenJij.nu

Bereikbaarheid

Door: Inge

Blijf op de hoogte en volg Inge en Pieter

18 September 2011 | Zuid-Afrika, Hlabisa

Lieve allemaal

Bedankt voor al jullie leuke reacties en mailtjes. We horen graag van jullie!
Een kort berichtje vanuit Hlabisa. Volgende keer meer over onze belevenissen hier.

We hebben hier internet toegang via een soort dongel. Je koopt beltegoed en moet dat omzetten naar een databundel. Het internet is niet heel snel, en wordt afgerekend per kb. Het werkt, maar dus alleen voor gewone berichtjes. Foto’s houden jullie voorlopig tegoed.

We zijn ook telefonisch bereikbaar, we hebben allebei een Zuid-afrikaans nummer. Bellen is heel duur, maar sms-en is redelijk betaalbaar.

Inge: 027 791409303
Pieter 027 766092677

En tot slot zijn we bereikbaar per ouderwetse post, via het ziekenhuis.
Ons adres is:
South Africa.

Liefs Inge en Pieter

• 18 September 2011 - 18:55

Wendy:

Fijn dat het goed met jullie gaat! Echt goed om te horen!!
    Even een beltip voor de mensen uit NL: ik kijk voor ik naar ZA bel altijd even op www.televergelijk.nl. Daar kun je via een 0900 nummer bellen en dat scheelt enorm! Ik bel vaak goedkoper naar ZA dan binnen NL!
    Geniet lekker van het mooie weer daar, want bij ons is het alweer herfst...;-]

• 18 September 2011 - 22:11

Theo En Nelly:

Lieve Inge en Pieter,

bedankt voor alle antwoorden en deze nieuwe blog. Het is dus hard werken en wij zullen de tip van Wendy ook eens proberen.
    Ik had niet verwacht dat jullie bagage zo'n omweg moet maken maar wij zullen maar zeggen TIA. Succes met alle zorgen en leuke dingen.
    Groeten uit herfstig Nijmegen, ik heb trouwens inmiddels beide hoog laag werkstoelen en een driewielfiets plus ook thuis een toetsenbord met grote toetsen. Kortom ook in Nederland gaat het gewoon door. Zij denken inmiddels wel dat Griekenland failliet gaat en de euro gaat verlaten. Dat is hier het grootste nieuws.
    Groeten,
    Theo en Nelly.

• 19 September 2011 - 08:54

René:

Nou dat is dan heel helder en duidelijk. leuk eigenlijk dat we gewoon weer terug kunnen naar vroegen en klassiek brieven schrijven. daar plak je tegenwoordig foto's in zonder moeite alleen het nieuws is dan niet meer 'hot' wanneer je het krijgt, maar aan de andere kant wanneer je in de herfstvakantie je kerstkaart al stuurt is die zeker op tijd ...
    groeten
    René

• 19 September 2011 - 12:21

Vera:

Oeh leuk een postadres, daar gaan we zeker gebruik van maken!
    Ben idd benieuwd naar de verhalen en ervaringen, maar ook hier in NL moeten we leren geduld te hebben dus dat doen we...! Alle goeds vanaf de nijmeegse uni! Kus, Veer

• 19 September 2011 - 15:36

Karien:

Ik vrees dat je te laat bent met jullie adres doorgeven om alle verjaardagskaartjes nog op tijd te krijgen, maar voor het kerstkaartje ben je idd ruim op tijd! Ik heb vanmiddag lekker met mama geluncht en ook de uitgebreide mail die je hun had gestuurd gelezen, leuk :)
    Succes met werken/schoonmaken/regelen en we blijven rustig wachten op de foto's. Of mss een skype-sessie??
    xxx

• 19 September 2011 - 21:27

Els Van Oudheusden:

Bedankt voor jullie postadres!!!!!ben benieuwd hoe lang het duurt voor de post bij jullie is......ik ga het proberen!!!lieve groeten els

• 21 September 2011 - 17:51

Merel:

Lieve Inge en Pieter!

Woohoo postadres! :) Geniet van de langzame maar werkende verbinding.
    liefs, MErel

• 22 September 2011 - 20:35

Frans En Nel:

Fijn dat we een postadres hebben. Er zijn al kaarten onderweg. Geen idee hoe lang die er over doen. Inge alvast gefeliciteerd en een fijn weekend samen.
    Veel liefs.

• 26 September 2011 - 12:49

Menno :

Niet slecht voor een digibeet.
    Met behulp van Rene en Francoise toch op deze site uitgekomen. Wil eigenlijk alleen maar weten of Pieter al een koor heeft.

Sucses!!

• 26 September 2011 - 20:28

Elske:

Hay Inge,

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Hoop dat het een bijzondere en feestelijke verjaardag is dit jaar.

Groet uit (eindelijk) zonnig nederland

• 29 September 2011 - 09:08

Marieke:

Hoi Inge en Pieter,

Wat geweldig om te lezen dat jullie nu echt in Hlabisa zitten! Geniet ervan, het is voorbij voordat je het weet.
    En doe iedereen (die er al een paar jaar werkt) daar de groeten van mij/ons!!

Liefs, Marieke